Nový Volkswagen Magotan je v podstate čínsky Passat sedan15. Január 2024
Volkswagen Magotan (2025) je v podstate nový sedan Volkswagen Passat, ktorý sa nebude predávať nikde inde okrem Číny. V Európe a ďalších regiónoch sa luxusné, športové autá Volkswagen Passat predávajú výlučne vo verzii kombi. Mechanicky príbuzná Škoda Superb je však popri modeli s dlhou strechou stále k dispozícii ako päťdverový liftback. Tieto odhaľujúce obrázky ukazujú, že VW urobil podstatné zmeny v dizajne vozidla v porovnaní s globálnym kombi, pravdepodobne preto, aby lepšie uspokojil čínsky vkus.
V porovnaní s európskym Passatom vyzerá Volkswagen Magotan hranatejšie a má tradičné veko kufra v porovnaní s praktickejším otváraním batožinového priestoru modelu Škoda Superb. Zdá sa, že dizajn zadných svetiel s rozšírenou svetelnou lištou nadväzuje na elektrické, luxusné, športové autá Volkswagen ID. Všetky zobrazené verzie majú koncovku výfuku zastrčenú pod nárazníkom.
Auto s matným čierno-sivým lakom sa zdá byť najdrahšie z partie a zdá sa, že má na predných dverách, pod bočnými zrkadlami, nápis “Flagship”. Jazdí na dvojfarebných kolesách a má sortiment lesklých čiernych akcentov. Tí, ktorí hľadajú odvážnejší vzhľad, budú môcť získať Magotan s fialovou farbou.
K obrázkom sú priložené špecifikácie týkajúce sa veľkosti a motora. Nový rodinný sedan je 4990 mm dlhý, 1854 mm široký a 1487 mm vysoký, s rázvorom 2871 mm. Váhu má 1 684 kg a ponúka sa s originál diskami rôznej veľkosti od 17 do 19 palcov. Výkon poskytuje preplňovaný 2,0-litrový benzínový motor s výkonom 217 koní.
Majte na pamäti, že Volkswagen Magotan nie je najväčší sedan, ktorý Volkswagen predáva v Číne. Luxusné, športové autá Volkswagen Phideon, ktoré slúžia ako nepriamy nástupca dlho zaniknutého modelu Phaeton, zastávajú pozíciu vlajkovej lode spoločnosti v krajine. Volkswagen ponúka v Číne rozmanitú škálu sedanov, vrátane Lamando L, Lavida, Sagitar, CC, Santana, Bora, Passat, Magotan a Phideon.
Táto bohatá rozmanitosť podčiarkuje pretrvávajúci význam tradičného štýlu karosérie sedan v roku 2024 v Číne, aj keď sa globálny dopyt v posledných desaťročiach znížil v dôsledku prudkého nárastu popularity SUV.
zdroj: motor1.com