Lamborghini mierne upravilo svoje logo30. Marec 2024

Lamborghini je najnovšou automobilkou, ktorá obnovila svoju firemnú identitu jemne aktualizovaným logom. Jemne prepracovaného zúrivého býka uvidíme nielen na digitálnych kanáloch spoločnosti, ale aj na skutočných luxusných, športových automobiloch Lamborghini. Je pravdepodobné, že náhrada Huracan a plug-in hybridný Urus budú prvé, ktoré dostanú aktualizovaný znak neskôr v tomto roku.

Čo sa vlastne zmenilo? Typ písma “Lamborghini” je teraz o niečo širší ako predtým. Čierna a biela zostávajú primárnymi farbami – “symbolizujúcimi jasnú identitu značky”, aspoň tak nám bolo povedané. Ako akcentové farby slúži žltá a nový zlatý odtieň. Zaujímavé je, že taliansky výrobca exotických, luxusných, športových automobilov má v úmysle používať legendárneho býka aj bez štítu, ale to sa stane iba na jeho webových stránkach, sociálnych sieťach atď.

Hovorí sa, že nové farby prepožičiavajú logu “minimálny, ale odvážny” vzhľad. Lamborghini, ktoré je technicky súčasťou skupiny Audi Group spolu s Bentley, Ducati a Italdesign, hovorí, že spolupracovalo s dizajnérskym tímom na vytvorení novej sady ikon, ktoré sa budú používať online.

Aktualizovaný typ písma je zjavne kývnutím na hranatý dizajnový jazyk, ktorý používajú luxusné, športové autá Lamborghini. Logika nám hovorí, že nový starý znak prichádza nielen k nástupcovi Huracan a elektrifikovanému SUV, ale aj k vlajkovej lodi Revuelto V12. Štvrtý model by mal prísť v roku 2028 ako vôbec prvý elektromobil značky, ktorý minulý rok predstavil koncept Lanzador. Po modeli 2+2 Grand Tourer bude o rok neskôr nasledovať čisto elektrický Urus druhej generácie.

Lamborghini sa darí lepšie ako kedykoľvek predtým, keďže rok 2023 bol prvým rokom, keď dodávky prekročili 10 000 kusov a dosiahli 10 112 vozidiel. Huracan a súčasný Urus sú už vypredané až do konca výroby, zatiaľ čo nové objednávky pre luxusné, športové autá Lamborghini Revuelto budú dodané až v roku 2026.

zdroj: motor1.com