Aston Martin čoskoro predstaví nový informačný systém15. Marec 2023

Greg Adams nie je pre prémiové luxusné, športové autá cudzí. S 32-ročnou kariérou, ktorá zahŕňa zastávky vo Ferrari, Fisker a Maserati, chápe dôležitosť definovania vízie prémiovej značky. Aktuálny prezident Aston Martinu pre Japonsko a Južnú Kóreu hovoril s CarExpert o tejto vízii pre Aston Martin.

Podľa Adamsa, keď skupina investorov Lawrencea Stolla kúpila Aston Martin, priviedli mnoho ľudí, ktorí pomohli etablovať luxusné, športové autá Ferrari ako modernú značku. V Aston Martin bude táto značka zahŕňať existujúce vozidlá GT, ako aj nové produkty ako Aston Martin DBX 707 Valhalla. Zahŕňa to však aj vstup značky do budúcnosti s nulovými emisiami, s vozidlami poháňanými elektrinou, vodíkom alebo inými alternatívnymi palivami.

“Ak sa pozriete na naše poslanie, Aston Martin chce byť najžiadanejšou britskou ultraluxusnou výkonnostnou značkou na svete, čo znamená, že musíte prijať technológiu a udržať si náskok pred svojimi rovesníkmi,” hovorí Adams. V prípade Aston Martin to neznamená len technológiu, ale aj luxusnú módu.

V dôsledku tohto zamerania sa Aston Martin pripravuje na dodávanie nových produktov vrátane nového radu luxusných, športových automobilov. Adams nešpecifikoval, čo sa pripravuje, ale uviedol, že stratégia zahŕňa nový informačný systém, ktorý automobilka predtým neurobila. “Budete naozaj príjemne prekvapení. Ako uvidíte, posúvame to ešte ďalej. A hovoríme o najbližších mesiacoch, ´´ doplnil Adams.

Okrem nástupcu Aston Martin DB11 a nového elektrického vozidla sa očakáva, že Vantage a DBS budú prepracované, čo Stroll potvrdil aj počas hovoru o príjmoch s investormi. Adams tiež zdôraznil potrebu určité zmeny, čo naznačuje, že zatiaľ čo luxusné, športové autá Aston Martin DBX predstavujú 50% objemu predaja Aston Martinu, vozidlá GT tvoria zvyšných 50% a zostanú jadrom podnikania.

zdroj: motor1.com